(TrenDinG) Mengejutkan!! Pemilik Kenderaan 'Supercars' Ini Akhirnya Diketahui..Memang Tak Sangka Pekerjaan Beliau Mampu Pakai Kereta-kereta Mewah!

loading...

"Alamak kantoi..rupa-rupanya pemilik 'supercars' ini berasal dari Malaysia.. bukan putera raja Arab, bukan anak orang yang berpengaruh di Rusia.. kerja dalam rumah pun boleh pakai kereta mengalahkan anak raja.. Tabik Springggg lah!"


Millionaire Gold Plated Car Owner Revealed To Be Hussain Sajwani, Work From Home Binary Options Trader.

Jalanraya di London penuh dengan spekulasi mengenai identiti misteri pemilik beberapa kereta terlampau mewah yang bersalut emas.. ia dianggarkan bernilai lebih $ 1,000,000. Kereta-kereta tersebut telah dikesan memandu melalui bandar London. Bunyi enjin kereta-kereta tersebut amat memukau, dan menarik perhatian para pengguna jalanraya di hampir setiap lampu merah.

Spekulasi awal menyebut bahawa pemilik mungkin seorang putera Arab atau anak seorang yang berkuasa di Rusia. Setelah dikesan, rupa-rupanya identiti pemilik kenderaan hebat itu adalah milik anak kelahiran dan dibesarkan di Kuala Lumpur, MALAYSIA!! iaitu, Alex Choon. Choon adalah 'new wave of self-made millionaires of the Binary Options industry'.

Antara kereta Alex Choon yang bersalut emas termasuk Mercedes AMG GT dianggarkan bernilai lebih daripada $ 400,000,  $ 300,000 Bentley GT3,  $ 600,000 Rolls Royce Phantom Coupe dan $ 350,000 Lamborghini Aventador. Lamborghini yang sama juga telah mengambil gambar dan dilihat baru-baru ini memandu melalui jalan-jalan Kuala Lumpur, membawa nombor plat yang sama dengan Lamborghini Spotted memandu melalui London. Gambar Alex Choon telah diambil di Kuala Lumpur semasa memandu itu dan kemudiannya dipadankan dengan nombor plat yang sama kereta yang sentiasa merayau di jalanraya London.
loading...

0 Response to "(TrenDinG) Mengejutkan!! Pemilik Kenderaan 'Supercars' Ini Akhirnya Diketahui..Memang Tak Sangka Pekerjaan Beliau Mampu Pakai Kereta-kereta Mewah!"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close