(ViRaL) Astaghfirullahal'azim.. Wanita Ini Dipanggil Seseorang Bersuara Ghaib Untuk Terjun Sungai.. Detik Seram Itu Disedari Cucu.

loading...
"saya tengok nenek tiba-tiba keluar dari rumah.. saya panggil, tapi tak disahut nenek.. selepas pada kejadian  tu, baru nenek bagitahu yang dia dipanggil seseorang untuk terjun sungai.."



Anggota bomba berjaya membawa mangsa yang berusia 70 tahun itu ke tempat selamat. – Foto Sinar Harian
KUALA KANGSAR – Seorang warga emas berusia 70 tahun diselamatkan anggota bomba setelah cuba terjun dari tebing Sungai Kangsar di Kampung Tersusun Mayang Sari di sini, pagi semalam.
Dalam kejadian kira-kira jam 10.30 pagi itu, wanita tersebut berjalan kaki sejauh 100 meter dari rumahnya, namun disedari jiran dan cucunya.
Mereka bertindak memegang dan memujuk mangsa yang berdiri di tebing sungai dipenuhi lalang itu, namun gagal kerana dia bertindak agresif.
Tiga individu berkenaan berusaha memegangnya daripada terjun sungai berarus deras, sehingga pihak bomba tiba membantu membawa mangsa ke tempat selamat.
loading...

0 Response to "(ViRaL) Astaghfirullahal'azim.. Wanita Ini Dipanggil Seseorang Bersuara Ghaib Untuk Terjun Sungai.. Detik Seram Itu Disedari Cucu."

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close