(ViRaL) Dihukum Atau Didera? Kanak-kanak Ini Tidak Dapat Berbaring Kerana Bahagian Punggungnya Dipukul Teruk.. Wahai Ibu Bapa, Elakkan Diri Anda Menjadi Kejam Terhadap Anak.

loading...

"Apa salah budak ni sampai dipukul teruk begini? wahai ibu bapa, tidak salah mendidik anak menjadi orang yang berguna.. tetapi, janganlah sampai tahap mendera.. kata orang, luka pada badan pasti akan sembuh dan hilang.. tapi luka pada hati, akan menjadi kenangan untuk diingati sepanjang masa.."




Seorang kanak-kanak tidak boleh tidur baring gara-gara dipukul di bahagian punggung.. Sebagai ibu bapa, janganlah kita bertindak kejam terhadap anak.. sebesar mana pun kesalahan anak, cuba elakkan dengan menghukum sekejam ini.. nama pun kanak-kanak.. pasti ada kesalahan yang dilakukan tidak dapat dielakkan.. semoga kanak-kanak ini cepat sembuh..


loading...

0 Response to "(ViRaL) Dihukum Atau Didera? Kanak-kanak Ini Tidak Dapat Berbaring Kerana Bahagian Punggungnya Dipukul Teruk.. Wahai Ibu Bapa, Elakkan Diri Anda Menjadi Kejam Terhadap Anak."

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close